Upp med hakan

Kan någon komma hit och säga åt mig att skärpa mig, hä upp hakan och va GLAAD!  Jag har all anledning att vara glad, jag har världens finaste pojke som jag trivs hur bra som helst med, jag har ett jobb, jag har vänner runt om mig, jag har en fin (lite för liten) lägenhet och jag har världens finaste familj, sommaren är på gång och jag har haft min första shortsdag..
Och endå känns allting så himla jobbigt just nu.. Ångesten ligger äver mig hela tiden och de känns som livet är en trall... Just nu vill ja bara ta med mig Daniel och åka hem- hem till Hoting och gömma mig ett tag, få va med mamma och pappa hela tiden och bara va!

Hoppas att morgondagen blir bättre och jag hoppas abslout att ni har en fin dag! :)

BTW, forum va bäst! kan bjuda på en bild, mer än å orkar ja inte!


Kommentarer
Postat av: Emmis

hörru allra bästa, nu är det du som taggar ner!!

Vill inte se dig förstörd på något sätt, fortsätt

vara super och bäst som du alltid är!!!

KOm ner till lilla mig på en uppladningshelg

med massa mys!!! saknar ju dig

2011-05-13 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback