femtionio

Väldigt klent med uppdateringar här känner ja.. men ibland kommer man i svackor och jag är i en sånn nu, också har ja faktiskt inte tid.. livet är fyllt med så mycke annat nu, spännande! :)

Jag jobbar och strå i.. går och längtar efter ledighet, en jobbhelg ligger framför mig och som vanligt känns de gruvsamt.. hatar helgsjobb, kvällsturer går bra, men de här med helger- INTE MIN GREJ! uschusch!
Men men, nu ska ja göra bort den här helgen fort som tusan och sen börja se framemot helgen därpå istället då det bär iväg till fjälls och jag ska ha de så jävla bra och må så himla gott! GE MIG, helst igår!

Annars så är livet bra, tror att fröken snart kan kalla sig lycklig- lyckligare än på länge!


Bjuder på en bild från i helgen.. Grabbarna va likisar och sååå stiliga! visst? ;)



Tre av de absolut finaste grabbarna i världen! Älskar er alla tre! <3<3

Kommentarer
Postat av: MAMMA GUNBRITT

vilken härlig bild

2011-03-24 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback