Femtio

vilken onsdag jag hade igår.. De va min lediga dag igår och den utnyttjade jag till max.. klev upp med yuppen, for ut i det fantastiskt härliga vårvädrat och löpte skiten ut mig själv för första gången ute detta år och OJ vad skönt det var! Längtar tills de är bart på backen ordentligt så man alltid kan löpa ute! mumsmumsmums!
När ja hade svettats klart duschade jag och fixade mig och kilade ut på stan, mötte upp anna och vi tog en sväng på stan.. hittade en sjukt fin body som ja fick med mig hem, tyvärr måste ja lämna tillbaka den i morgon då den va för stor och inte lika snygg som ja hade tänkt mig till min höga kjol.. attans alltså.. får göra ett nytt försök men shoppingen i morn! ;)
Efter stan åkte ja å anna hem till mig i lugnvik, vi båda somnade till en stund och de va välbehövligt.. strax efter fyra ringde Alf och väckte mig.. han skulle va snäll och följa med mig på Mio och hämta mitt vardagsrumsbord som hade kommit.. vi kirrade de lite fort och sen for ja hem och skruvade.. de blev fintfintfint! :)
Sen blev de fixfix, jag och anna delade en flarra skumpa och sedan kilade vi in till stan och SOLO där vi avnjöt en underbar middag och några otroligt goda drinkar för mycket! Anna (och kerran) bjöd på hela kalaset som min 21 års present och jag måste säga att de va en helt perfekt present.. TACK SIS, i love you.. de vet du! pusspusppsuspusupsss!
När klockan a lagom mycke åkte vi hem igen och vi båda somnade som stockar.. FIN ONSDAG!



Idag har ja jobbat hela dagen, 7-17.. efter jobbet bar det hem.. dusch, fix och sen tillbaka till jobbet för middag och mys med mina fina kollegor... de va trevligt så tack alla ni!
Nu har jag långhelg framför mig och de ska bli skönt, en massa bus och roligehter är inplanerade och de kommer bli perfekt! :)
I morgon ska ja dessutom tatuera mig så ja börjar bli en liten gnutta nervös, men mest av allt förväntansfull.. de kommer bli såå fint! Om ni har tur visar ja en bild senare! :)

HA EN FIN HELG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback