Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Hmm, en bild på mig och min bästa vän.. egentligen är de här en busenkel grej MEN.
Jag tycker att bästa vän är så hårt.. jag har många vänner, många bekanta och många som betyder så himla mycket.. vissa står närmre än andra men jag värdesätter alla lika högt och är tacksam över alla fina människor kring mig..

Men det finns så klart "nån".. nån som man ringer i samma sekund som man fått en glatt besked, nån man ringer när man är ledsen, nån man ringer när man behöver goda råd, nån man ringer när allt är skit, nån man ringer bara för att prata av sig, nån som man vet ALLTID ALLTID ALLTID finns där och lyssnar, än vilken tid på dygnet det är.. nån som vet precis allt om mig, nån som gör mig till en bättre människa!
Min nån Är finastafinastefinaste Sandra! älskar dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är bäst min vackra vän!!

Du är min NÅN, de vet du och jag Älskar dig min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback