Ledig Onsdag

Nu har ja jobbat två hela dagar efter min sjukdom och de har gått galant, jag älskar att va frisk! tack gud!
Idag är min lediga dag och än har jag inte fått så mycke gjort, har hunnit få i mig en kopp te och nu sitter ja i soffan och slöar, orkar inte stressa idag har ja bestämt!
Men har iaf en liten "to do list" som ja ska checka av idag..
tänkte :
- Laga lunch till hjärtat och hans jobbarkompisar som är här i marieby och jobbar
- åka in till stan och lägenheten, måla taket i badrummet en sista gång och städa ihop så de är fritt fram för plattsättarna att komma dit när de behagar ha tid
- Åka på bolaget och handla inför midsommar
- laga middag till familjen Vängman/Jönsson kommer hem från jobbet.
- bygga nya naglar på mig själv

får se om ja lyckas hinna allt, men de hoppas ja.. 

Annars så går ja mest och är irriterad över vädret, så jkävkla onödigt energiutsläpp när de inte går att göra ett skit åt de men är endå arg, sjukt arg! hatar blåst över allt annat och de är just de som vädret utsätter mig för just nu, och regn, och kyla! BLÄ, ja vill ha sommar!

ne, nu ska ja skynda mig så ja hinner med allt, ha en fin dag!

hejjjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback