i'm sorry

här är de torrt tror ja minsann... men såhär går det när jag knappt nuförtiden statar datorn och när de inte går att blogga från iphonen.. (vaaaaarför förresten, någon som vet???)
Idag är jag ledig, klockan är sju och jag kan tusan inte sova längre.. less man blir, när man äntligen får sova ut så går de inte.. blää!

Aja, ska väl så småningom hoppa i gympa dojjerna och ta en promenad innan frukost och sen ska ja ut på stan och få mina ögonbryn fixade.. ska bli skönt! :)
Fixa lite andra ärenden och sen va  min plan att åka tillbaka hit till marieby och sola men solen verkar ju svika mig idag (också) så ja får se vad ja hittar på.. mamma och pappa ska va i stan idag med simon, vadim och angela så de kan tänkas att ja möter upp dom någonstans! Annars får ja träffa dem i eftermiddag när dom kommer hit! <3

Annars är livet hur bra som helst!
i helgen var det min jobbhelg så den mesta tiden spenderade jag på jobbet men på lördag kväll hann jag med mysmiddag och en utgång med mina allra bästa flickor Sandra och Sofia! väldans roligt som vanligt!
Vi käkade tacos, drack gott, spelade spel och surrade på..
När klockan började att bli mycke åkte  vi till alégatan och mötte upp Daniel, Victor, Koffe och robin för att fortsätta en stund där innan vi drog vidare in till stan där vi stannade till på news en stund innan vi gick vidare till marité där vi stod och köade förgäves när vi inte blev insläppta.. skitvakter de finns i den här stan!
Vi blev en aning bittra men bestämde oss för att inte dra vidare utan gå hem istället när klockan ändp var över ett och jag skulle upp och jobba 0700 dagen efter.. med facit i hand va de kanske bra att vi inte kom in för ja måste säga att ja va väldans pigg när klockan ringde ändå! :)

I lägenheten går det sådär.. arbete står stilla nu när vi väntar på plattsättaren som ska dit och kakla åt oss men de har lovat att de ska bli klar vecka 28 så ja hoppas de.. egentligen trivs ja alldes för bra i marieby och de ärmed blandade känslor ja flyttar tillbaka till stan igen, men de ska iaf bli skönt att slippa bo i en väska!

13 pass kvar till tre veckors semester också.. jag längtar så ja tror ja dör!!!!


men ha en fin dag dårå, de ska ja minsann ha! :) PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback