trettiotre

oj, nu har ja legat på latsidan här..
nu äre i alla fall söndag kväll igen och min ledighet börjar att ta slut, men har ju i morgon också så då ska ja njuta riktigt mycket..
Ska försöka kliva upp i tid, få i mig min grötfrukost, åka på gymmet och sen tänkte ja höra om Nina och lilleman theo kanske har tid för mig en stund?! :) skulle va mys då de va länge sen ja träffade dem, och varje gång vi har planerat att vi ska ses har alltid nått skit kommit ivägen- typ vinterkräkan..  Men nu är ja frisk som tusan och redo för dem! ;)

Helgen har i alla fall varit toppen..
i fredags blev det en spontan utgång med mina fina sofia och sandra.. Några trevliga grabbar gjorde oss sällskap till olles senare och kvällen blev riktigt lyckad, spontana grejjer blir alltid bäst- alltid alltid!!
Lördagen blev lugn, lite häng och lunch på stan och sen semelbak, fångarna på fortet och soffhäng! fin lördag med andra ord!
Idag tog ja sovmorgon, ett varv runt berget med finaste sannemo och sen åkte vi till brunflo för att se öhc ta sig ann huddik, de gick inge bra och grabbarna fick inte till allt för mycke.. var det nerverna som spökande måntro?
Trots kass match gick ja hem som en nöjd Fröken Wallin- för tro det eller ej så tog ja och vann sejfa lotteriet och gick hem 1,5 lax rikare! lätt värt de! hoho!
  efter de har ja inte hunnit med så mycket mer, slappat framför teven och håller fortfarande på att samla kraft föt att hoppa in i duschen!

Hur har er helg varit?



LOVE YOU GIIIIIG TIME GAAAYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback