trettiofyra

ångest, i morgon ska ja på jobbet igen, egentligen så gillar jag ju mitt jobb rätt bra.. men ledighet är alltid bäst.. de är så skönt. Tänk om man va miljonär så man kunde kliva upp när man ville jämt, träna när man ville jämt och göra allt man ville jämt.. de skulle va fett, jävligt fett faktiskt..
men men, slutdrömt tror ja visst!

har iaf hunnit med allt ja hade tänkt idag, klev upp i vettig tid, for och tränade, åkte hem, käkade lunch, duschade och åkte till Lit.. mysigt att träffa Nina och lilleman (som förövrigt börjar bli stor)  vilken fin måndag.. sånna här gånger gillar jag måndagar!
Har även hört rycktas om lite pausehäng ikväll så dagen kommer bara att fortsätta i samma bra anda.. herre gud vilket fint liv jag har!


Nina och jag. ölbrännbollen 2009.. TA MIG TILLBAKA!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh herre gud va ja längtar tillbaka nu när ja såg bilden:)

2011-02-02 @ 09:54:46
Postat av: Mamma

har läst din blogg idag.

2011-02-03 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback