tjugosju

vilken helg mina vänner, den har varit fullproppad... av jobb!
Jag har absolut inte gjort någonting annat än att jobbat..
i fredags jobbade jag till halv tre.. efter det for jag och handlade, lagade en god middag till mig själv och njöt av att vara ego, hela kvällen faktiskt..
de blev lördag och jag jobbade 7-21.30 när ja kom hem va ja helt död, lyckades titta på P3guld galan men sen somnade jag bums.. Även söndan gick i jobbets tecken, jag sov så länge ja kunde innan ja klev upp, lagade lunch och gick på jobbet.. började 12 och jobbade sedan till 21.30 även då..
  Idag har ja äntligen min ledig dag, kan inte säga att den är särskiljt trevlig då ja åkt på feber OCH vinterkräksjukan.. har vad jag vet aldrig haft magsjuka förut men i natt har jag blivit informerad om vad det innebär.. fy fan! ska dock inte klaga då jag redan känner mig riktigt frisk men ändå.. lite synd om mg själv får ja väl tycka?
Så nu blir ja hemma i dag och i morgon från jobbet vilket känns skit då ja inte har tid att vara sjuk.. men men!

Nu tänker ja längta till fredag då jag har tre dagarsledighet framför mig, och jag hoppas att någonting roligt händer i helgen.. jag behöver nått roligt, galet, spontant i mitt liv. helst igår!
Tur att sandra kommer hiit, då går det aldrig fel!

ne, nu ska ja återigen lägga mig i sängen. PUNKT!


 
Världens bästa storebror hjälper lillan i hoppgungan! <3


Min fina farmor och tea! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback