tjugosex

när ja kom hem från jobbet idag fanns det något spännande innanför min dörr, ett liitet rött paket adresserat till mig (såklart).. När jag öppnade lådan låg det en supersöt liten Nalle i den med ett kort till..
Jag blev superglad men kunde till en början inte komma på vem de kunde vara när de stod "Kram från Strä"..

dock ramlade tioöringen ner efter någon timmas funderingar och de slog mig att de kunde vara sara och att halva strängnäs försvunnit..
Jag skickade och frågade henne och det var helt rätt..
SARA, du är kanske bäst i världen och jag blev verkligen suuuuuper glad.. du gjorde min dag och jag är verkligen stolt över att ja verkligen HAR de finaste, finaste vännerna.. utan tvekan! förtjänar ja verkligen detta? va?
Jag sakanr dig fröken almqvist så se till att smöra för karln så han inser att ni måste flytta till norrland, snaaaaaaart!
PUSSSSSSSSS! <3

 



Måste ju ge jennie saarinen en liten stjärna i kanten också som lyckades lista ut vem de var, nästan lika snabbt som mig när ja la ut en liten fråga på fejjan! ;) faktiskt lite impad! :p

Kommentarer
Postat av: sara almqvist

Alltså, vilken miss att halva Stränkan försvann :P..Man fick ju bara använda ett visst antal tecken och jag fick precis in Strängnäs och då vart det 1 tecken kvar:P.. Hoppas den muntrade upp dig lite iaf, och JA Du är VÄRD det, de är nog snarare vi ( eller iaf jag) som undrar hur man kan få ha en sån fin vän som du <3.. puss

2011-01-21 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback