tjugonio

snart har ja lyckats ta ihjäl den här dagen.. den här måndagen måste nog va en av de mest meningslösa dagarna som passerat i mitt liv.. jag har inte gjort ett enda dugg, tagit en dusch och diskat bort diskberget i köket är de vettigaste jag har lyckats med.. har inte ens klätt på mig idag.. så himla tråkigt!

I alla fall kom ja till insikt med att igår hade jag varit en östersundsbo i ett år, ETT JÄVLA ÅR! känns som det var igår ja kom hit med mina grejjer! helt sjukt..
men dehär året har gett mig mycket.. nya vänner, nya kunskaper, mycke utveckling, jag har funnit mig själv och jag har lärt mig uppskatta saker mera.. har dock fortfarande inte lärt mig tycka om de här med att betala mat, hyra och allt annat som man snyltat på mamma och pappa förut, måste erkänna att de va bekvämt.. de va fett att se sparkontot fyllas på varje månad förut när man bodde hemma och jobbade som ett svin! ;) Nu äre slut på de tiderna och jag hoppas att jag får ett drömjobb snart så ja kan se sparkontot växa på samma sätt igen, då skulle fröken va nöjd! ;)

var sak har sin tid, får se vad år nummer två i östersund har att erbjuda!



Kommentarer
Postat av: Malin Blom

Jag kan ge dig ett jobb om du är intresserad? :)

Kram

Postat av: vickis

emilinda, klarar du av en hel dag utan att göra någonting? tveksamt ;) Krya på dig!!

2011-01-26 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback