tjugofyra

Godmorgon!
tillbaka i stan efter ett dygn i Hoting.. Kändes både skönt och lite vemodigt att åka tillbaka..
blor som en liten aptitretare att bara få stanna så kort, men nu dröjjer de kanske inte lika länge tills nästa gång jag kan åka hem en sväng! :)

Gårdagen var iallafall fullproppad.. klev upp från morgonen och åkte till dorotea, for direkt till farmor och farfar och självklart skulle det fikas..
När jag varit där ett par timmar så åkte farfar iväg på mon och jag tog med mig farmor till therese och barnen.. där mös vi på några timmar tills de va dax för mig att åka tillbaka till Hoting, hinna spendera lite tid med mormor, äta lite middg och sedan köra hem till ösd igen..
ja va framme vid halv åtta och då bytte jag om på direkten och åkte och körde milen på löpbandet innan det sedan va läggdax..
På kort tid hann ja ändå träffa alla som ja saknat så mycke nu så nu har själen ro en stund till! :)

När ja kom hem igår också så fastnade jag vid datan en stund, kollade genom en del mappar och de va de roligaste jag varit med om.. hittade så sjukt många roliga, gamla bilder som ja inte trodde att jag hade.. ha. ha. ha.!

Ha en bra torsdag, nu väntar jobbet!


Va säger ni om den här brudar?? ja doooog när ja såg den,
och alla andra bilder från den här kvällen!

Kommentarer
Postat av: sofiai

hahahahah! du gjorde min kväll ;) men varför lägger du inte in någon bild från den kvällen när du står som (klock) modell framför ytterdörren?;) jag vill se den i nästa inlägg!!! pusshjärta

Postat av: Moset

Hahahaha! Det var tider de ;)

2011-01-21 @ 10:33:28
URL: http://Moaullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback