sjuton

gott folk..
Efter många om och men och överväganden med mina fina föräldrar kom ja fram till att ja helt enkelt stannar kvar i stan i helgen, också! Jag hinner aldrig ta mig hem och jag har dåligt samvete för att ja inte kan va en bättre faster, MEN ja ska skärpa mig!
Känns trots allt skönt att ha en hel helg att bara ra de lugnt, göra roliga saker och inte ha några måsten alls..
Har precis slutat jobbat och nu ska ja ge mig iväg på stepin och förbränna lite innan ja kan känna mig helt ledig! Ska träffa sandra sen och vi kommer nog bara chilla, :)
Ikväll packar vi in oss i min lilla och åker till brunflo och tittar när de tar sig an strömsund, de bli spännande! ;)

Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback