elva

Vilket passande rubrik-nummer ja fick såhär, första inlägget 2011 och allt!! :)

Som sagt.. 2011 är här och jag känner både glädje och lite ångest över det..
När ja tänker efter så har 2010 varit det bästa året i mitt liv.. de är året då ja flyttat hemifrån, börjat stå på egna ben, utvecklats sjukt mycke som människa, lärt känna mig själv & verkligen tagit reda på vem jag är, fått en heeeeel drös med nya vänner som jag hoppas kommer finnas för alltid, återförenats med den människan som står mig allra allra närmast bland mina vänner idag och mycke mycke mer..
Jag skulle kunna lista upp hur mycke som helst över grejjer som fått de här att bli till de bästa året men de tänker ja inte göra nu..
För just nu i skrivande stund är klockan fyra på morgonen och fröken Wallin kan inte sova.. De är inte likt mig då ja fått min pappas egenskap att kunna sova vart som helst, när som helst.. nästan ;) 
 
Tänkte i alla fall bjuda på några rader om fredagens, nyårsaftonens bravader..
Att fira in det nya året brukar alltid vara ett av årets höjdpunkter, man har alltid planer och det är alltid en fest man ser framemot, och varje varje år blir det besvikelse.. men har så höga förväntningar så det går aldrig att leva upp till dem, tyvärr..
I år va de inte så.. Jag hade inte en susning om vad ja skulle hitta på och helt ärligt kände ja mig sjukt tragisk, jag hade några små väldigt väldigt luddiga planer men ingenting spikat..
I alla fall så blev det torsdag och jag visste fortfarande inte vad ja skulle göra, men valen stod mellan att åka hem och fira ihop med mamma och pappa eller att stanna i stan och göra de bästa av situationen.. mena favvograbbar lars, gustav och arre skulle ju vara i stan så helt misslyckat kunde det faktiskt aldrig bli!
På torsdagkväll åkte jag till Arvid på frösön där han och sebban satt och mös, kollade på hockey och drack whisky, det blev bestämt att dom skulle bli mitt nyårshäng och de känndes sjukt roligt :)
På fredan efter jobbet åkte ja hem och fixade till mig inför kvällen och sedan begav jag mig ut på ön igen.. grabbarna var redan i full gång med drickandet och jag var inte sämre!
Vi åt en väldigt fin nyårs middag bestående av en hemkörd familjepizza, kändes verkligen grabbigt- men ja gillart! ;)
Vi drack och hade det allmänt trevligt en stund och sedqan kom min fina vän och arbetskamrat Linda L dit, vi stannade en stund till på ön innan vi sedan begav oss vidare in till stan- till nästa grabbfest.. Nu mötte vi upp Lasse, gurra och gänget och jag och alla andra hade det verkligen hur trevligt som helst..
När klockan örjade närma sig 12 mötte jag och sebban upp maria som kom hoppandes på kryckor, och gentleman som sebban är fick hon såklart rida på hans rygg sista biten.. nu var klockan galet nära 12 och vi alla gick till österäng för att fira in 2011, bröderna Boberg stod för raketskjutandet och de blev ett fint slut på 2010..
JAG HADE EN SJUKT ROLIG KVÄLL OCH KAN ÅTERIGEN KONSTATERA,- SPONTANITET ÄR ALLTID ALLTID BÄST! jag överväger att sluta planera helt och hållet! ;) Tack alla ni som gjorde min kväll till vad den blev!
Det här va en väldigt snabb sammanfattning av min kväll, men det är vad ni får just nu.. i morgon ska ja försöka mig på en liten årsresumé så håll koll vetta!!

 
min nyårs outfit..


Och mitt nyårs häng-gäng! :)


Nu ska ja försöka sova någon timme till, håll era tummar! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback