trettiosju

Lördag, och fröken har en ledig helg.. det känns underbart! :)
Den här helgen har varit så fruktansvärt oplanerad- de händer inte ofta för att vara mig.. men ja gillar det! Dock har det kommit upp en del så ledig blev den ju ändå inte.. Måste ha blivit kris på domarsidan i Jämtland för jag fick damma av grillerna igår och stå på Linjen i Z på en mycke spännande U15 match! Sitter nu vaken och ska snart hoppa i kläderna för att åka till Nälden och riva av två stycken U14 också, så helgen blev lättfylld ändå!
Dock kommer vi ju till helgens höjdpunkt senare ikväll då det vankas konsert, det är ingen mindre än Håkan Hellström som gästar Östersund om det är någon som har missat det.. kan inte bli annat än perfekt och jag är taggad som fååååå! (dock inte liak taggad som sannemo;) )

Östersund är så fruktansvärt vackert just nu, den här årstiden älskar jag att bo här, riktig vinter, sol, några minusgrader och gnistrande vackert överöverallt! Måste säga att jag är nöjd, nöjd med livet- trots att det finns en hel del som skulle kunna höjja livskvalitén en gnutta så kan man ju faktiskt inte få allt! Jag har en drös med vänner som jag bryr mig om fruktansvärt mycke, och jag vet att de bryr sig om mig med precis lika mycket.. Även om vi pratar varje dag eller varje månad kanske till och med bara ett par gånger om år, såvet ja vart ni finns och ni vet att ja finns!
Har även världens finaste familj som står bakom mig i vad ja än tar mig till, lyckligt lottad är vad jag är!!!!
Ska man begära mer? NEJ! jag måste börja vara mera tacksam, de måste ja!!!!

Ne, herre gud.. vad kom detta djupa ifrån? Nu måste ja hoppa i kläderna! Ha en fin lördag!

PUSSSSS!!



VART ÄR DUUUUUUU? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback