fyrtiotvå

Onsdag redan och jag har jobbat klart för dagen..
Tänkte hoppa i träningskläderna nu på en gång och kila iväg på gymmet.. måste erkänna att de känns lite trögt idag.. brukar alltid tycka det är roligt att åka dit men idag hade jag gärna slängt mig i soffan, meen de får ja göra efteråt.. så de så! :)
Ska bara låta lunchen i magen vila till sig några minuter till så ska ja ge mig iväg sen! Vet att känslan efteråt kommer va skön så de motiverar mig! :)

Ikväll äre match i Z och de är ÖHC som tar sig ann Sollefteå- en måstematch för mig att se då jag faktiskt inte hunnit se lasse eller ante spela på hela säsongen, de är för dåligt av mig.. men ikväll så! :)
Hoppas på en bra match, dock är jag osäker till om den kommer bli så bra- faktiskt..  De är även ÖHCs sista hemmamatch, knasigt fort den här säsongen gick över alltså!

Svenska laget i alpint tog just brons i lagtävlingen också.. SNYGGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback