fyrtionio

vänner vänner.. sedan sist har de hänt mycke.. jag har blivit ett helt år äldre och måste nu säga att ja är tjugoett år gammal (USCH), tjugo som låter så bra- ungt och bra!! Ajja, åldern är bara en siffra och jag är fortfarande 20 i sinnet så de är lugnt! ;) haha!
I torsdags vaknade jag i alla fall upp som vilken vanlig dag som helst (de borde vara förbjudet att vakna själv på sin födelsedag) och sen kilade jag på jobbet.. jobbade till 16 och efter de åkte ja hem och fixade till de sista på tårtan innan gästerna kom..
Sofia, Sandra, victor, Alf, Annamarica, Arvid och Jennifer kom och åt av min goda tårta.. en himla trevlig kväll med massor av fina presnenter:)  hela dagen kunde knappt ha blivit bättre.. som ja nämnde tidigare blir man lika förvånad varje år över att så många kommer ihåg en.. roligt! :) 
  I fredags var jag ledig och ja va taggad till 1000 på utgång på kvällen men innan det fick jag mamma och pappa på besök.. De kom på morgonen, vi åt tårta och drack kaffe och sedan bar det iväg ut på stan då ja skulle få välja mitt vardagsrumsbord själv som ja skulle få av dem i present.. Jag hittade ett superfint på mio som fick bli mitt.. Där fick jag även en kristallkrona som ska hänga ovanför bordet.. blev suuuperfint! :) Av dem fick jag även en guldring och av lillebror fick ja en one piece.. fintfint! :) 
På stan tog ja faktiskt och slog på stort och handlade en ny vårjacka, min efterlängtade parfym som ja väntat på och lite annat så de va en bra dag.. mysigt att gå på stan med mamma också! :)
När vi kände oss klara for vi hem igen och mamma började fixa med lampan medan ja kilade och hämtade sandra på ön..
M och P åkte lite senare hem och jag och sandra lagade middag och fixade oss inför kvällens bravader! :)
Vi åkte till sofia och fortsatte där och senare olearys.. kvällen blev minst sagt galen med en hel massa knasiga händelser, men de va rooligt, som vanligt! :) TACK ALLEHOPA FÖR EN FIN KVÄLL! OCH TACK MAMM AOCH PAPPA FÖR EN BRA DAG!

restev av helgen har bestått av jobb och TRÖTTHET!

ni kanske kan få en bild eller vå vid ett senare tllfälle, när och om ja får bilderna av min vän sofia som va fotograf för kvällen! :)

hoppas eran helg varit bra! heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback