fyrtiofyra

dehär med tidiga mornar har börjar bli min grejj..
Fredag idag och jag har en helledig helg framför mig, långledighelg till och med. freda-sönda! :)
Framför mina fötter ligger en helt fantastisk dag idag och jag känner mig så himla tillfreds med livet.. mer tillfreds än på länge faktiskt, har kommit till insikt med en heldel! :)
Klockan är halv åtta på morgonen och gröten ligger redan fint i min mage, den ska få ligga till sig några minuter till sen ska ja åka iväg och träna, hinna hem och förhoppningsvis slappa en stund innan jag ska möta upp finaste annamarica för en lunch, de ska bli välbehövligt då de va alldes för länge sen ja fick nån kvalitetstid med min syster! Vi har massor att bubbla om! <3
När vår lunch är avklarad ska ja möta upp Sandra och Jossa och sedan är kvällen vår.. vi ska mysamysamysa och jag ser såå framemot det! Herre gud, hela dagen är fullproppad med fina människor!

Ha en fin fredag o helg! <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback