fyrtio

godmorgon! :)
idag stod klockan på halv tio.. väntade besök av min far som va här i stan och skrev något prov för nånting.. haha. ingen aning om vad de va och jag orkar inte lägga energi på att försöka förstå heller.. har hade i alla fall klarat det och de va ju de som va huvudsaken! :) Vi hade bestämt att vi skulle luncha men han va ju så snabb så när han va klar va klockan bara tio, en aning tidigt för lunch och såklart så hade han inte ron att stanna en stund utan han kom bara in och sa hej, satte sig ner i max två minuter och sedan åkte han hem till Hoting igen.. mer stressad och upptagen människa får man ju leta efter! men de är ju så dom trivs och jag behöer ju knappas fundera över vad ja fått all min energi ifrån! :p På den fronten är ja pappas flicka, BIG TIME! :p

I alla fall då när ja va uppe och allt så tog jag och bytte om till träningskläderna och kilade iväg på step in, så nu är dagens pass gjort.. sköönt! Även lite lunch har hunnit slinka ner i magen och nu väntar en dusch! mysigt!
Funderar bara på vad ja ska fylla resten av dagen med nuråå? jobbigt läge.. tror faktiskt att de kan bli en långprommis sen också må ja släpa mig på affären och handla lite med.. ajja, dagen kommer nog försvinna hur som!



Dehär va inte igår grabbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback