verkligenheten

mina vänner, de två senaste veckorna har datan inte fått en sekund av mitt liv- jag har haft semester och de med råge.. dessa två veckor har varit de bästa i mitt liv.. eller iaf två av de bästa och två som ja kommer att minnas! Min första riktiga semester!

Sist ja skrev var jag skulle ja åka iväg till norrköping med min Man, de gjorde vi och vi hade två hela fantastiska dagar där.. vi gick på stan, åt gott, bodde på världens finaste hotell, gick på kolmården och bara hade det mysigt.. nör vi varit där våra dagar hoppade vi in i bilen för att fortsätta till stockholm.. efter MÅNGA OM OCH MEN, då vår gps inte ville som vi och när kartläsaren (jag) inte va så kvick i tanken kom vi ia alla fall till vårt hotell som låg på södermalm fick vi vårt rum och vi kunde slappna av, vi fick äntligen ta en dusch och sedan gick vi ut på stan igen.. efter en stund där och lite shopping gick vi tillbaka med alla påsar och sedan tog vi en prmenad till hötorget.. efter ytterligare lite tittande i affärer åkte vi till grönan och som vanligt blir ja som ett litet barn, ja vill åka allt och jag älskar när adrenallinet gör sig påmint.. ÄLSKAR ÄSLAKR ÄLSKAR DE!!! Tyvärr är min andra halva inte lsom mig och jag höll på att bli mördad några gånger (eller så va de han som höll på dö) när ja tvingade upp honom i diverse roliga saker! ;)
Tyvärr va de knöööökfullt med folk på grönan just denna kväll så vi orkade inte stanna så länge men de va de det var och jag älskade varje sekund!
Efter de blev de en skön nattssömn på hotellet och dagen efter skulle va börja åka norrut igen.. vi stannade till i sollentuna för att hälsa på philip och sedan i gävle för att säga hej till Kalle, vi hann också in på ikea i gävle där vi (jag) hittade lite smått och gott att ta med hem! :)
Väl hemma i östersund var de full rulle på stan då yran hade dragit igång på riktigt medan vi var borta..
Vi for och hälsade på mina fina tjejor på förfesten precis innan de skulle kila ner och digga till the ark och sedan åkte vi hem och slocknade rätt fort efter en lång dag..
Lördag blev de och ikväll skulle ja ut på yran.. Håkan H spelade och där skulle vi va, så vare bara!
Hade en liten förpärla här i lugnvik med mina finaste flickor och de va extra roligt att både Emma skoggis och Sara va med, inte varje dag..
När vi kände oss lagomt runda under fötterna och klockan började närma sig håkan åkte vi in till stan där förfest nummer två ägde rum! :) vi räffade massa folk och hade riktigt trevligt, sen vandrade vi ner till området och yran är alltid yran.. sjukt roligt och mycke folk!
Söndan va dock inte lika roligt då ja för ovanlighetens skull va sjukt bakis.. BLÄ! Efter ja hållit i huvudet va ja ändå hyfsat kry och vi kunde kliva upp och fixa de vi skulle göra och packa om väskorna för en vecka i fjällen/hoting och sedan hoppade vi in i bilen och åkte.. som ja hade längtat efter min fina familj och mitt fina Hoting! Sköntsköntskönt att komma hem, som vanligt! <3
Vi sov över i Hoting tills måndagen och sedan åkte jag mamma och daniel upp till blåsjön där vi skulle vara resten av veckan! De blev dock bara tills fredag då vädret svek oss då, men ja är tacksam över att vi fick strålade fint underbart väder enda fram tills dess..
mina dagar i Jorm bestod av: Fjällvandring, övernatting mitt på fjället, massa sol, massa skratt, massa god mat, massa lathet och en massa tid med min älskade mamma och min älskade pappa.. har haft de helt galet bra..
Vi åkte till hoting på fredan och stannade där tills sönda.. då hann vi med en hel del också.. hann träffa alla ja saknat så mycke.. mormor och ingrid, anders, farmor och farfar, andreas, therese och barnen! Sist men absolut inte minst hann ja träffa mina fina flickor sara och elina några timmar innan vi åkte tillbaka till stan igen.. Elina sticker ju till USA på måndag så ja kramade ihjäl henne och usch vad ja kommer sakna henne, tur att skype finns och jag vet att hon kommer få ett toppen år! och ett åt går ju fort.. hur fort som helst faktiskt! :)
Och sen så jämnar de ju ut sig en ´gnutta nu när sara flyttat hem igen, dessutom flyttar hon till Östersund inom en snar framtid och de älskar jag, verkligen ÄLSKAR! kommer bli grymt! mums vad livet är bra just nu!! :D::D

Nu sitter ja här och har en vecka kvar på min semester.. Kärleken är på träning och jag ska iväg och dejta med Sandra.. troligtvis kommer nog inga fler uppdaeringar dessa dagar, men vem vet.. ja kanske får en stund till över nån dag! Jag ska föörsöka visa lite bilder också! :)Hoppas ni mår lika bra som mig!


PUSSS! <3

Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar också livet en smula, bara för att du är så fin och att jag ska få bo så nära dig :).. världsbäst!!!

2011-08-08 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback