vardagen , du är välkommen!

jahaja, nu har dagen som jag har fruktat inför snart tagit slut- och tro de eller ej.. fy tusan vad skönt det är med vardag igen..
idag har jag jobbat 7-16 och de gick mycke bättre än förväntat, tacktacktack för de.. en sten har släppt från mitt hjärta då ja på senaste tiden har haft väldigt väldigt väldigt jobbig panikångest och prestationsångest! men nog om de! Nu ska ja bara lägga energi på allt positivt i mitt liv! :)

Sista veckan på min semester va lite it och dit.. kom ju som sagt tillbaka till stan i förra söndagskväll och de hände inte speciellt mycke, periodvis va de jävligt tufft och de kändes som att mina sista lediga dagar bara gled förbi.. så i onsdags bestämde jag mig för att på torsdagen efter min fotolls match åkte ja tillbaka till fjället och min familj igen och så blev de.. jag och Daniel åkte iväg i torsdagskväll och var framme i Jorm 0100 på natten:) så himla mysigt! På fredag kväll kom mamma, pappa, eric och johanna också upp och sen har vi bara myst på resten av helgen! Kunde verkligen inte ha avslutat semestern på ett bättre sätt så ja är himla glad att vi bestämde oss för att åka tillbaka!
Kom tillbaka till stan igår eftermiddag och då va vi till Marieby och fick middag där, lyxigt och mycke gott.. lite senare åkte ja till Sofia och hann va med henne några minuter innan hon skulle ivääg på annat och idag har hon åkt från östersund för att flytta till umeå istället, roligt för henne! :)

nu sitter ja här, är nöjd med dagen då ja både jobbat och sedan varit på stepin och svettats skiten ur mig.. nu jäklar är de slut på lathet och semester och jag välkomnar vardagen och ett hälsosammare liv! ja, de gör jag!


 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback