sextiofyra

Ni får ett inlägg nu och då, här finns ingen regelbundenhet men äsch- det finns viktiare saker i livet än att blogga, och de är ju huvudsaken att ni får se att ja lever ibland.. right? :)
Äntligen är denna helg över och nu är ja ledig enda tills på onsdag klockan 16, tack tack- de ska bli skönt.. desutom har jag nu 5 (!) lediga helger på rad som väntar på mig- känns sjuukt overkligt och så skönt att ja inte riktigt vet hur ja ska få utlopp för mina känslor! Även att våren verkligen är på G och snön försvinner i en rasande fart.. man kan ju inte annat än bara gå omkring och le dagarna igenom.. älskar våren!

Helgen har varit rätt okej ändå även fast jag har jobbat.. i lördags åt ja middag med mina finate brudar och sen blev det en spontan utgång som inte slutade som vi tänkt oss men fram tills att de blev knas så hade vi iallafall trevligt!
Söndagen bestod av jobb och efter jobbet kilade jag till Marieby för att hämta daniel, vi lagade middag och åt tillsammans med robin och sen gick jag och daniel och såg "hur många lingon finns det i världen" otroligt fin och bra film- ett himla bra budskap och jag rekomenderar alla att se den och det är någon som mot förmodan har missat den! :)
Mer detaljerat än såhär blir det inte, nu har ja stoppat i mig en apelsin och en hårtbrömacka- här ska ut och springas i det fina vädret innan ja ska ta tag i middagen!

Ha en fin kväll!

PUSSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback