nu är ja där igen

Nu är jag där igenn är de va så länge sen ja skrev och de har hänt så mycket att jag inte vet vart jag ska börja!
Meen, i fredags iaf så tog vi vårt pick och pack ock kilade till älskade blåsjöfjället. Där väntade en good middag och en fantastisk ostbricka, bubbel,  kortspel och annat mysigt!
Trots det blev det en tidig kväll och en tidig morgon på lörda!
Mamma och pappa skjutsade ner oss till jorm där vi mötte upp de andra vi skulle ut på ridningen med!
Härligt gäng!
Sen bar det iväg till hästarna och de sadlades och fixades och till sist bar det väg och VILKEN HELG! jag tänker inte ge mig på att berätta i detalj men det var en heelt fantastiskt.
två dagar i en sadel på en hästrygg va verkligen balsam för själen, och i den miljön! Fjällvärlden på hösten måste vara det finaste som finns!
Tältningen mitt på fjället var också en stor del i denna upplevelse, ja fy bubblan.. ja kan inte ens beskriva hur glad jag är över denna helg, känner mig som en ny människa! tacktacktack mammi och pappi för allt!! :)

Nu är ja dock tillbaka i stan och jag njuter, ! :)



BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3

Kommentarer
Postat av: S

PUSSSS !

2010-09-21 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback