ledig onsdag

min andra lediga dag på raken, så imla skönt! men idag har ja fått mycke gjort!
klev upp med tupen (nästan) i morse och började tvätte, käkade lite och målade om garderobsdörrarna och byrån, så nu är dom finfina ! :) pimpande de med nya knoppar också;)  Medan de torkade kastade jag på mig träningskläderna och gick ut på min vanliga runda, såå sköönt!
Sen har ja varit ut på stan med malin och handlat upp mitt presentkort på servera, efter många om och men blev de så ja köpte lite fler glas till min lasse åberg samling! aldrig fel!
va även på bolaget och införskaffade lite rosé, för ikväll nalkas det utgång och avskedsfest till malin och maria som flyttar iväg söderöver snart! så de blir nog hur trevligt som helst, de är så himla sköna de där tjejerna! :)

meen, innan det så tänker jag allt unna mig nån timme på soffan, för de är jag faktiskt värd..

heeeeeeeje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback