Bara jobbet kvar!

hej vänner, dagen har fortsatt lika bra som den började! For på skolan och lyssnade på den andra föreläsningen i denna kurs.. de är fortfarande en röra i mitt huvud man bara jag får boken och kan sitta hemma i lugn och ro och räkna så ska ja nog få ordning på siffrorna! Innerst inne tycker jag ju faktiskt att matte är roligt!
När klockan va 12 kilade ja ner på stan och tog bussen hem till lugnvik för att sedan hoppa i träningskläderna och gå ut på en snabb powerwalk, de va såå otroligt skönt. om det inte hade varit för att ja hade saker att göra skulle ja kunna gått en mycke längre sväng. Jag gick en timma och sen va ja hemma!
Då tog jag tag i matlagningen och gjorde en hög med biffar som ja nu ska frysa in, de blir många bra matlådor av det. Skönt att ha de gjort! :) Känner mig så huslig! haha!

Min mamma ringde nyss också och hon hade hittat en regnjacka och ett par stövlar till mig som ja skulle få av henne, hon är bäst hon! Nu behöver ja inte bli så blöt när ja jobbar ute om dagarna!
Hon skulle även beställa lite grejjer fårn jotex och frågade om det va något jag ville ha så nu är det påväg hem nya gardiner till mitt lilla hem också, OCH lite annat smått! de kommer bli så braa! jag längtar verkligen efter de nya gardinerna! :D TAAAAAAAAAAACK MAMMA! <3



Sandra Lurade mig att lyssna på It's Like That With You med Eric saade och visst, fin låt, absolut.. men hallå????? men deppar ju ihop, inget för mig just nu. stumpan, du måste temaupp! ;)


Nu ska ja slappa i en timma innan ja måste springa iväg till jobbet!

 

TA MIG TILLBAKA!!!! Anna ska vi dra?

Kommentarer
Postat av: Anna Marica

ATT vi ska. Säg bara när var hur :)

Postat av: S

Emmis, imorgon kommer jag till dig. Då blir det Happyfaces! :) Fram tills dess njuter jag av Erics vackra stämma ;) Love you <3

2010-09-02 @ 21:36:35
URL: http://sandrasannem.blogg.se/
Postat av: Sofiai

JAAAAA, hur bra lät de inte med en spadag då :D De måste vi göra ! <3

2010-09-02 @ 22:04:45
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback