välkommen till familjen!



Igår tog jag och blev mamma, mamma till en liten bebis som jag redan älskar sååååå mycket! bästa köpet någonsin!! <3


Annars är ja hemma i hoting på en snabbvisit nu, åkte hem igår efter tärningen och nu sitter ja på plasthuset och jäser medan nån annan byter däck på min bil, vilket lyyyyx! ;)
Sen ska ja kila iväg till dorro och träffa min fina brorsbarn, uch vad ja längtar efter dem! ska se till att rå om dom riktigt mycke idag innan jag sen åker hem till stan igen!! 
Ska hinna träffa farmor och farfar också,! vilken kanon dag de här kommer bli! :)
Ikväll kommer fröken sannemo till stan med, ett Stort + ! :)

skriver kanske mera sen, ikväll!  Ha en bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback