va saru saru?

hej fiiina!
vilken dag, ! började som vanligt dagen med jobb.. mitt schema består till stoor del av halv dagar som ni kanske märker.. jag vet faktikst inte rikitgt om ja gillar det eller inte! de är ju faktiskt ganska skönt, men de betyder ju också att ja har färre lediga heldagar!
men ja överlever,! :) jag är nööööjd med livet, nöjd över att ha jobb och mat på bordet varje dag! :)
När jag slutade vid 12 idag for ja hem och åt lunch, sen så satt ja mig i lillablå och åkte till Lit och träffade min finfina Nina och hennes lilla prins! VILKEN CHARMTROLL! fick gosa en massa och jag är glad att de bor så nära, ska se till att bli bättre på att hälsa på!! :)
Vi pratade en massa och shiit vad ja saknar att träffa henne varje dag! jag sakanar alla mina OP brudar så mycke och jag önskar ja kunde spola tillbaka tiden för en dag eller två!!!

När jag varit där i några timmar åkte jag hem och de va middagsdax, stoppade i mig lite käk med inställningen att ja sedan skulle ut och löpa, meeeen vet ni? jag somnade på soffan, heelt utpumpad, i 2(!) timmar! :o dock fick ja panik när ja vaknade och for ut och sprang då iställe, så nu är de gjort, sköönt!!
nu sitter jag här rätt så äcklig eftersom ja inte duschat än men ska snart göra de, ska bara svettas färdigt först! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback