riktig fredag!

Idag är det fredag, på riktigt.. för de är bara riktiga fredagar när man har känslan av att ledighet kommer och de gör de.. nu ska ja va ledig i tre dagar! otroligt skönt!!
Efter jobbet idag åker jag hem till mamma och pappa, det kan hända att ja stannar till i ström en sväng och kollar nåra minuter på alags matchen där! vi får se! :)
annars så ska de bli skönt, den avgörande faktorn om gjorde att ja bestämde mig för att åka hem va en frestande resa till ikea på sönda, så så kommer det bli! NICE! :D

igår fick ja en inneboende också, grisen heter hon och är en allt fööör charmig liten figur.. en katt faktiskt.. mysigt!
Malin och maria ha rju dragit ner till göteborg nu och de fick ingen som kunde ta hand om henne så självklat ställer man upp! Dock är pappa allergisk så kan inte ta henne på heltid utan måste faktiskt hä bort henne när annat boende är fixat! Märkte inatt att även jag är allergisk, började redan igår att klia överallt och i morse när ja vaknade va mina ögon alldes heelröda och klådan i ögonen är hemsk! men de äre värt, myskatt! :D hon är så fin ju! så mamma
malin, vi har det bra- du kan va lugn! ;)

igår kväll kom sandra in till stan och medan hon väntade på att sin prins skulle svettas färdigt tog vi en mysfika på pause! så nu har ja fått en sandra-dos även denna helg, en liten, men de är ju bättre än inget!
Även anna&arvid och sofia kom förbi en sväng så de blev en trevlig kväll!!

annars leker livet vidare och jag är nöjd, jävligt nöjd! livet är faktiskt riktigt fint just nu och ja... sa ja att ja va nöjd?  

Hoppas ni får en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback