mysmåndag!

Måndagar är en dag som man inte brukar gilla, de är en dag som brukar framkalla ångest, meeeen inte för mig!
Idag är jag ledig, nästan iaf.. ska iväg på mitt vanliga bad med min härliga badkompis! :)

I morse stod klockan på 09.17
åkte till sofia och vi gick en lång prommis på 1,5 timma.. så otroligt skönt! på slutet blev de en gnutta kallt om fossingarna, men de gör inget! :)
Har precis tagit en låååååång, sviin varm dusch och nu sitter ja här och mår riktig gott, lyssnar på musik och ler för mig själv!!
Ska förstöka fixa lite grejjer här hemma nu tills ja ska iväg på badet sen!
Efter badet är ja bjuden på midda hos sofia, de skulle visst bli tacos och ooj vad nice de ska bli! När vi käkat åker vi ner på stan och möter upp fröken sannemo som kommer hem från stockholm, så vankas det en stund på pause, eller kanske vi åker hem igen och dricker te där? de återstår att se.. vi ska iaf gosas, och jag vill höra allt om håkan h! ;)

Helgen då?
förutom jobb har jah hunnit med en del mys med min fina kusin anna, vi har gått på bio, käkat thai, proppat i oss godis och bara myst och njutit av livet! jag är glad att jag har dig siiis!
Vi har även hunnit påböja en "att göra innan vi dör-lista" och den ger mig sjukt mycke motivation för att leva!
Till nyår ska listan va klar och 2011 blir starten för att börja avverka den! spännande! 

out! 

 
Saknar mina, fastershjärtat skriiker! <3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback