ett

vilken kass bloggare jag har varit på senaste tiden.
Men nu har ja haft dåligt samvete nog länge över att mina trogna läsare måste bli besviken barje gång de tittar in så SUPRISE, här kommer nått nytt! :)

sen sist har de hänt en himla massa!
Helgen som spenderades hälften i sundsvall och hälften hemma va hur bra som helst!
roligt att spendera lite tid med min fina hanna, händer verkligen inte för ofta!
Hann också med mys med sandra och sofia, och sandras Virre va såklart med också, sötdom! ;)





sen kom vardagen och jag har jobbat månda och tisdag.. skulle va ledig idag men de kunde man ju drömma om.. Måste erkänna att jag är rätt less på min tillvaro just nu och är sjukt förvänans full på något nytt, nått roligt! har en del grejjer på gång men de är en heeeemlis, så om ni har tur kanske ni får höra om det sen, om ett tag!!

lunchen ligger fint i magen nu, så ska ja duscha och så göra mig i ordning för en kväll på jobbet!! känns sjuuuuuukt okul att gå dit, faktiskt!
men bara att gilla läget tror ja minsann!


OCH NI, ingen som känner sig manad att göra om min design? jag skulle älskar dig som vill göra de!?! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback