de allra flesta går hem!

jag bara måste berätta om en rätt rolig(?) grej som hände mig igår!
När ja kom hem från jobbet tycktejag att de luktade riktigt illa i lägenheten och jag höll på bli galen, ja hade nyss städat hela lägenheten, fanns inga sopor inne och jag kunde för allt i världen inte fatta vad det var som luktade.. ja gick omkring och luktade överallt (måste ha sett rätt roligt ut om nån såg mig) 
tillslut gav ja upp och fick finna mig i att ja inte kunda hitta källan! 
Senare skulle ja laga middag och jag skulle ta fram brockolin ut frysen men hittade den inte- aja, tänkte ja, ja tog väl de sista sist jag åt då och gick vidare till grytskåpet.. när jag öppnade skåpet luktade det brockoli som bara faaaasen!
jag böjde mig ner och där låg en hel påse med "fryst" brockoli... FRÄÄÄÄÄÄCHT (not).. jag tog den och slängde den på engång! 
Där mina vänner hade vi den konstiga lukten som ja inte fattade vad den kom ifrån! 
Jag skrattade inombords när jag hittade den men blev samtidigt smårädd för mig själv.. hur lyckades ja me de här?!?!? 
jag måste ha alldelens för mycke att tänka på, dax att tagga ner tror ja visst! 

Onsdag och halva veckan har gått..
börjar 16 idag och har alltså nästan varit ledig idag.
hade ställt klockan på 9 i morse, kilade upp och for direkt ut och sprang en sväng. blev en kortare sväng än vanligt idag, kände att ja behövde de..
Sen hem, åt brunch och vidare in till stan.. strosade en stund för mig själv och njöt av det fina vädret, sen gick ja på traktören och handlade innan jag tog bussen hem, nu har ja nyss ätit lite igen och nu ska ja slappa på soffen en stund innan ja ska iväg och jobba kväll!
sen har ja två dagpass kvar, sen heeelg! underbart..
även den här lediga helgen ska ja spendera med min mamma och pappa i hoting! mysigt!
ska inte göra ett skit, eller på söndan ska vi åka på ikea! :D gryyyymt! 

ha en fin kväll! 
heejs! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback