BajsÖstersund

Östersund är just nu den mest äckliga stan i sverige.. fy fasen alltså..
jag är så sjukt äcklad av allt just nu så ja vet inte vart ja ska ta vägen! USCH! skulle kunna tänka mig att bo precis vart som helst utom här just precis i detta nu och fram tills kommunsnubbarna ordnat upp oredan som dom ställt till  med! BLÄÄ!

ne, nog klagat om de där nu!
snart fredag och jag läääääängtar! alla (nästan) mina favoritbrudar på att och samma ställe kan inte bli annat än grymt.. + att stan är full av heta(?) skidskyttefans! då ska ja glömma bajsparasiten för en stund och ha en grym kväll,! ;)

annars då? är sämst på blogga så de har hänt en hel massa saker sen ja skrev senast men jag orkar verkligen inte tänka tillbaka så ja skiter i det.. har iaf äntligen införskaffat mig ett gymkort nu igen när ja tycker de börjar bli lite väl kallt/mörkt/halkigt att springa ute så nu är ja stammis (eller ska bli) på step in, känns oerhört bra och ikväll ska ja dit och springa skiten ur mig själv och kanske ur amanda med! ;) haha!



Ante, jag och gustav på åland 2004!

Ikväll gör Ante debut i Elitserien med modo när de tar sig ann skellefteå på bortaplan.. jag är otroligt stolt och glad över grabben och kommer hålla alla mina tummar ikväll! GRYM HAN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback