Söndag

OCH DET REGNAR INTE!!!
Ingen är gladare än jag för det, jag har verkligen varit så otroligt less på allt regnande nu att jag har nästan tänktekasta in handduken och bege mig söderut där det iaf verkar vara lite finare väder..
Det är tusan Juni om två dagar och de är så kallt att man måste ha mössa och vantar när man går ut?! ska det verkligen vara så?!!?!
Ne, fy bubblan, nu vill jag ha sommar och massor av sol så att mina ben kan bli bruna utan fusksol!

Idag är det ingen vanlig Söndag heller för det är ju faktiskt Morsdag, så grattis till alla fina mammor men DET STÖRSTA GRATTISET TILL MINMINMIN MAMMA! hon är bäst och jag saknar att bo hos henne, saknar att äta hennes mat och saknar att träffa henne varje dag! Tur att telefoner finns! :) Har precis prarat med henne och de är såklart i sitt paradis i Jorm, jag vill också!!
Men de får bli när tiden ges att åka upp! de kommer! :)

De är en ovanlig dag pga en helt annan anledning också, världensbästa ELINA fyller 20 år idag, och de är tusan inte illa! love you busis! och ett stort GRATTIS!

Nu ska jag göra någon nytta innan ja ska iväg och jobba kväll!

Ha en bra dag!
eyyyy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback