Fredag

Redan fredag igen. :)

Igår kväll hade alla studenter mösspåtagningsbal såklart va hela stan full av studentmössor igårkväll, himla roliga att se ! :)
Jag for iaf ut på Ön till lasse och de andra och kollade läget där, blev så de blev en hel del körning i natt och jag kom hem typ 6 i morse, hann dock med några få timmars sömn där emellan! Men även fast ja va chaffis så hade ja roligt igår och jag är avis på att de tar studenten,! Och jag är glad för de att de verkligen tar vara på de..
Mina grabbar vet verkligen hur man roar sig, ! ;)

Klockan sju i morse var det jobb som gällde och som tur va jobbade ja bara till tolv idag,! När ja kom slocknade ja dirket och sov till fyra, då åkte eric hem till Hoting å nu är ja ensam här i lägenheten! :) framför har jag en helg full med jobb, men ja gillare! :D
Är precis klar, har städat hela lägenheten och de känns som en sten har lättat från mitt hjärta.. På fredag komme rju hela tjocka slääckten hit och ska va med och ta emot eric när han avslutar sina tre år på VTC så ja måste ju ha fint hemma så ja stolt kan visa upp vårt lilla hem! hihi!
På fredag åker även erics flyttlass hem till hoting och jag kommer att få lägenheten för mig själv, usch så jag har längtat och det ska bli grymt skönt att slippa plocka och städa efter lillen hela tiden men samtidiht kommer jag saknar honom jävligt mycket.. heelt klart!
Kommer bli konstigt, vi har alltid bott tillsammans.. ALLTID! Hur ska de här gå nu när han flyttar iväg till storuman och jag bor här?
Usch va ja kommer saknar min pusspuss till lillebror! Meeeen, sånt är livet!

Nu ska ja faktiskt ta mig iväg och handla lite så jag har nån frulle i morn och så, har även tänk köpa lite godis och äta ikväll, för de är jag värd! så de så! ;)

Hoppas ni får en bra helg!
PUSSSSSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback