fortfarande tisdag

Ja, faktiskt så är det fortfarande tisdag, men snart har dagen gått och jag funderar faktiskt på att lägga mig snart! :)
efter några timmars "jobb" på eftermiddagen ha jag inte gjort så himla mycket mer.. jag blir så omotiverad till att göra saker när de är så dåligt väder ute.. men nu ska ja inte gnälla mer om de, de går ju ändå inte gära något åt saken..
Jag och eric for iaf på lillänge för att kika in skor till hans student (jag vet, känns lite B att köpa studentskor på skopunken, men ni som känner eric vet att de är skor han endast kommer använda EN gång så de känns ovärt att lägga ner pengar på skor) och vi hittade faktiskt ett par, rikitgt snygga faktiskt som passade hans enorma fötter. så de känns skönt att de problemet är ur världen (hmm, vänta här. När blev hans skor MITT problem??) !
Så i morgon när jag slutat jobbet ska vi iväg på stan och shoppa resten av hans stundent kläder, jag längtar faktiskt! dock tror att inte att han är lika exalterad över detta.. så de kommer nog gå fort för han kommer bestämma sig för första bästa! Men jag har faktiskt varit och tjyvkollat lite innan och de kommer nog bli en kostym från MQ, himla stiliga!  Fanns även en hel del fina skjortor där som han ska få prova, ska försöka få på honom en rosa/röd, vi får se hur det går! :) 
Ska även inhandla högtalare till min dator i morgon, är less på att ha så kasst ljud, och nu till sommaren är ljud ett måste, jag bara längtar efter att partysommaren 2010 ska sätta igång!
Invigning på lördag, ses vi i dimmar då elle?!?! OJaa!


ne, godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback