Mina brudar är de bästa

Helgen har varit helt galet bra då jag har fått umgås me nåra av de bästa ja vet heela helgen!
Emma Skoglund, sandra Sannemo, Sofia ingebrigtsen och Elina Näslund.. TAAAAAAAAAAACK för att ni är ni!

orkar inte sammanfatta med några detaljer men ett ord räcker.. KUUUNG!

hemma i hoting nu för en vecka med jobb å sen en helg i fjällen.. fy faaaan va ja längtar tills vi sätter oss i bilen och kilar iväg mot jorm på fredag, finns inga ord!!!!
myshelg me familjen är just vad ja behöver nu.. jag har maaaaaaassor av tankar och funderingar som behöver få lite distans från allt och som behöver min uppmärksamhet. Men just nu orkar jainte at tag i dem utan säger att ja tar de som de kommer!!!


hejehjehejeheeje

Kommentarer
Postat av: sofiai

du är braaaaaaa :D och hade så skönt i fjällen ! och rensa tankarna! Du förtjänar den bääästa.!! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback