utan bloggen

ja, jag kanske har insett nu när jag inte bloggat på ett tag att bloggen är rätt braq ändå.. men får ventilera lite liksom.
Även fast jag oftast inte har något intressant alls att skriva så på något sätt behöver ja de!
+ att jag tror att de är många av mina nära och kära som inte bor i närheten som håller lite koll på mig här genom.. och det tycker jag förståss är roligt! :) så, jag välkomnar mig själv tillbaka in i detta! :p

Idag har jag jobbat 6.45-16 när jag hade slutat for jag hem och bytte om sen tog jag en prommis in till stan och sjukhuset för att hälsa på mormor som ligger där sen igår kväll.. Hoppas hon får åka hem före helgen, usch inge roligt att ligga på sjukhus.. dock är jag liiiiiite självisk och tycker de är roligt att kunna hälsa på henne! :) Så i morgon när jag slutar 11 kilar jag in och håller henne sällis nån timme igen! JAG ÄLSKAR MIN MORMOR, vet inte vad ja skulle göra utan henne. Hon är verkligen en dam som jag ser upp till.

Annars har jag inte gjort så mycke mer idag.. Vilat nästan hela kvällen, min förkylning tar verkligen kål på mig och shit vad trött man blir.. Men det blir bättre och bättre och snart är jag en friskis igen,!
Måste verkligen bli på topp om jag ska orka med yran veckan då det står kalas OCH jobb på schemat heeeela veckan lång !;)  Hoppas de kommer bli grymt!

Ne, nu ska ja fortsätta att inte göra nånting och sedna tänkte ja gå och lägga mig i tid för en gångs skull ikväll!!
Såå, hare bra vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback