Fredagkväll

Idag äre fredagkväll och för många andra svenska ungdomar en strålande julikväll skulle det betyda feeest! Meeen INTE för mig. för jag är en jobbnarkoman just nu..
Har jobbat kväll ikväll, i morn jobbar jag 7-14 och 18-21, på sönda jobbar ja 7-17 och på månda med..
Länge kvar innan ledighet känns det som men jag får tänka på pengarna som rullar in!:)
undra vad jag ska göra av allt?! HA.HA.HA!

Igår blev det i alla fall en spontan utgång med ett gäng hääärliga donnor, väldigt roligt att umgås med folk som man inte umgås allt för ofta med OCH träffa och lära känna massor med nya människor! :) KULKULKUL!
I och med min lilla utågng igår så förstördes ju såklart detoxen som jag så stort skulle köra också.. HEEJ självdisciplin!! Skärpning på fröken Wallin va.. Men å andra siden lever man bara en gång och man är bara ung en gång, såå man måste ju ta vara på tiden! :p

Tar nya tag och börjar om helt enkelt.. så äre.. sju nya dagar from nu! ;)



längtar tillbakaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback