Välkommen 2010

ja, då var vi inne på ett nytt år igen.. helt sjukt vad tiden går fort..
Om ja ska vara ärlig så är ja ite rikitgt redo att säga hejdå till 2009. 2009 nio har varit ett år i mitt liv då jag utvecklats mycket.. jag har lärt känna mej själv bättre efter att ja har brytit ihop och sedan kommit upp igen..
Mycket har hänt mycke bra och även mycket tråkiga saker.. men som sagt, allt dåligt har någonting bra med sej.
2009 är det år då jag har hittat tillbaka till många av de vänner ja nästan glömt bort.. vilket gör mig så himla glad, men samtidigt funderar ja på hur i hela friden det gick till att ja en gång gled i från alla? 
just nu är ingenting viktigare än mina vänner och min familj och jag har absolut de bästa man kan ha!!
Så även fast ja inte känner mig riktigt redo än så välkomnar jag 2010, de kommer bli mitt år de känner jag!

Hur firade ja in det nya året då?  Jo, ja kilade upp till Borga med Emma. Vi kalasade två dagar och de har varit grymt bra dagar med många vänner.. Anna, arvid och gustav har även funits vid vår sida typ hela helgen!
Har även mött himla mycke nytt folk och de är såklart grymt kul de också!
sååå, tack alla ni som var med och gjorde nyårsfirandet till något mycket bra!!
Dock hände något som var mindra kul å de va att ja lyckades slarva bort kameran så finns tyärr inga bilder att bjuda på.. :/ får se om ja lyckas sno nåra bilder av annis sen!

nu väntar en kväll med slapp i soffan!
heeeje!


Kommentarer
Postat av: M

Haru tappat bort kameran?? :O <3

2010-01-02 @ 18:39:28
Postat av: Emilinda

Sv: Japp.. Blir man brydd eller? :o <3

2010-01-02 @ 20:30:14
Postat av: Anna Marica

Nu kan du sno de få bilder jag fotade, har lagt upp dem på min blogg ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback