Last Day

hejhej!!
Som jag har skrivit forut sa har ja inte varit sa flitig pa att skriva har under mina tva helt jalva underbara veckor i Thailand.. Men anna har ju varit desto flitigare sa ja hoppas ni har foljt oss dar! ;)

I alla fall sa har vi njutit av var sista dag har idag, vi aker fran hotellet i morgon klockan elva. (05.00 for er hemma)
da aker vi till krabi och darifran flyger vi sedan klockan fyra..
sa i morgon klockan 22 svensk tid ar vi i stockholm, dar kommer mamma och pappa sta och vanta pa oss! :) Tro det eller ej men det ska faktiskt bli skont att komma till sverige igen. Det ar kanon har men tva veckor ar lagom, nu vill ja hem till lite vardag igen!! :) dessutom vantar ju en flytt for mig nar ja kommer hem och de ska bli harligt.. ja langtar verkligen! :)


Nu ar ja redo att mota 2010 och det kommer bli kalasbra!

ses snart! hejhej!


Kommentarer
Postat av: Sofiai

JAG SAKNAR DIG !!!!

2010-01-20 @ 20:28:59
Postat av: Jossa

Empispempis! hoppas ni haft det heltunderbart, de förtjänar du :):) MEn vart ska du flytta min vän? <3<3<3

Postat av: tina

vart ska du flytt? :)

2010-01-21 @ 16:14:50
URL: http://tinafreakforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback