Press

Känner verjligen pressen att skriva här när ja ser att de är så många som löser varje da.. verkligen skitkul.. men ärligt så förstår ja inte vad det är ni tycker är så intressant.. MEN FORTSÄTT LÄS, ja gillare! ;)
imorse så va ja på friskis å spann för första gången efter ett lååååångt uppehåll, men de va grymt kul å nu ska jag tillbaka på spåret igen. baack on track nununu! i morn blire ett pass klockan sju, sen hem å duscha packa lite, hämta upp "faster" Ingrid å sen åker vi hem till hoting över helgen.. ska jobba natt på sönda och har även en match att döma, min sista faktiskt.. känns rätt skönt då det tar sån tid.. får se om ja tar på mej nån match här i stan kanske..
Annars så går jobbsökandet seegt.. men har fått en del heta tips av vänliga människor nu så ja ska lägga på ett fint smile i morn å gå å lämna in mitt cv på nåra ställen innan ja åker hem i morgon.. så håll era tummar för mig nu, annars måste jag anlita någon som skjuter mig snart! :p

Aja, helgen i hoting kommer bli bra.. jag ska träffa andreas, therese å neo nåndag i alla fall.. de måste måste måste ja göra.. har inte träffat dom sen innan ja åkte till thailand:O usch vad ja saknar lillknodden..

Gårdagen då? joo, den kan ja tala om för er att den va rätt intressant.. ja skulle inte göra nånting, men det slutade med att ja följde med grabbarna på krogen.. HELT nykter.. shiit segt, ja måste faktiskt erkänna att ja är inte en människa som tycker de går bra att vara nykter på en krog.. iaf inte när man är ensam som är nykter:p
aja, nog om detta.. rätt roligt va de ju iaf! :)

ne, nu ska ja sussa så ja orkar med morgondagen!

heeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback