Onsdag

Ja, idag har det varit onsdag precis heela dagen.. och tanken slår mig att om två onsdagar, då äre min dag och då blir ja hela 20 barre. Hmm, de känns både roligt och hemskt. de låter så gammalt juu. ingen tonåring längre, är det då meningen att man ska kallas vuxen?! shiiit. paniken!
Aja, nu ska ja vara tonåring i två veckor till och verkligen njuta av att vara de!:)
Idag har ja faktiskt inte gjort så mycket, klev upp gjorde mig i ordning och for ut på stan en sväng har ja i alla fall hunnit med.
Shoppade faktiskt start kittet med id idag och ja känner redan att ja kommer bli grymt nöjd! :D
En ny plattång blev även inhandlat då jag har gjort sönder min Älskling som jag haft så länge.. har redan lagat den en gång så nu är den nog bortom all räddning.. BUHUUUU!
Hoppas ja kommer bra överrens med min nya nu bara! :D

Hade även bokat in mig på ett spinningpass nu klockan 17 men de kom andra saker ivägen så ja fick avboka det. Vad som kom ivägen kan ja berätta för er senare! :)

I morgon tar ja bussen hem till Hoting igen.. ett himla rännande hit å dit just nu, men jag har match med damlaget på lördag och tänkte att ja kanske iaf ska träna en träning innan, så ja åker upp till vilhelmina och tränar i morgon! kommer säkert bli bra!
Sen ska ja höra med pappa om man kan få jobba lite på freda kanske så man gör någon nytta ialla fall! haha!

Ne, nu ska ja rusa.. hejehjehejehejhejeheje






uppdatering:
nu till mina planer..
Mamma ringde igår och sa att de sökte hårmodeller, de enda som stod i annonsen var att det var på clarion hotell ikväll klockan 17.30.. de lät ju rätt roligt och mamma tyckte absolut att ja skulle gå så ja kilade dit, rätt nervös. Jag menar, tänk om de skulle klippa av mig allt hår?! :O haha!
I alla fall när ja kom dit så informerade de om att själva visningen var i morgon och eftersom jag har planerat att åka hem då så vända ja på klacken igen liak fort och åkte hem igen, less över att ja missade trningen ikväll..men men, ja får spinna dubbelt så hårt i morgon iställe då! :P

Nu får vi se vad denna kväll har att erbjuda istället?! :)


Kommentarer
Postat av: moa

okej :) jag tycker också att det funkar bra att bo med brorsan, över förväntan har det faktiskt gått! Visst längtar man efter nåt eget, men just nu har jag inget annat val.. Jag är mest imponerad av hjalle som låter mig bo här! Jag hade aldrig släppt in honom i min lägenhet i Åsarna, haha :P Jo jag jobbar kvar där... tyvärr. Inte så mkt just nu när det är så mkt med skidorna, men llite då och då. Du söker eller?

Postat av: Anna Marica

Välkommen till ett långt liv av I.D beroende. Det är seriöst det bästa sminket som finns, JAG LOVAR!



Puss puss!

2010-02-10 @ 21:27:49
URL: http://annamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback