fortsatt bra

Dagen har fortsatt rätt bra också..
Efter löpturen, som förövrigt gick himla lätt och bra idag, chillade jag ett tag, duschade senare och begav mig till Sofia! :) där va även moa och de satt och käkade semlor och kikade på skidskytte.. himla mysig!! Roligt att träffa Moa lite också, händer inte allt för ofta faktiskt.. 
När ja myst me de brudarna en stund så begav ja mig till frösön för att se va grabbarna där gjorde.. vi kikade på hockey och tog de lugnt bara..
Såg även när B. Ferry tog OS guld och hela jag ryser bara ja tänker på de.. JA VILL OCKSÅ TA OSGULD!!! Men grymt bra gjort iaf, hiimla kul! :D

Nu kom ja precis hem och är väldigt trött, men ska försöka hålla mig vaken en stund till för att åka in på stan och hämta hem brodertuck.. MEN SEN ska ja absolut hoppa i säng!!

godnatt!
hejehejehejehe


Min braiga storebror och Min sötplupp Neo! <3

Kommentarer
Postat av: moa

det va kul att träffa dig med emilinda!:) Var som sagt ett tag sen sist!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback