Effektiv

idag måste ja faktiskt säga att jag har varit rätt så effektiv.. Jag har hunnit med att städa lägenheten faktiskt å sen när det var klart så gjorde jag mif i ordning och åkte in på stan för att lämna in mina minneskort på en fotoaffär. Så nu HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag verkligen att de kan hjälpa mig så att inte alla bilder från thailand har gått till spillo, det skulle verkligen inte kännas ett dugg roligt..
Så om de kan hjälpa mig kan det hända att ni får min sammanfattning från resan i helgen.. för ja skulle komma tillbaka på fredag och hämta korten!! så håll era tummar för mig nu! :)
När jag hade lämnat dem så åkte ja till födelsedagsbarnet Alf och sa grattis till han såklart och där blev det tårta och grejjer så nu måste ja verkligen ut och springa en sväng.. :)


Såååå, träningskläderna på!

hejhejehjehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback