Alla hjärtans dag

Ooj, vilken otippad rubrik va??

ne, men idag är de, som säkert ingen har missat, alla hjärtansdag.. Förut när ja tänkte på det så tyckte jag att det var deprimerande.. de är ju faktiskt första året på läääänge som jag inte har någon hjärtevän att spendera den med. Men när ja tänker efter så, vem är det som har bestämt att de är ens pojk/flick vän men ska spendera den med? De finns så otroligt många andra som man älskar som man lika mycke vill visa sin uppskattning till.. Jag är hemma i Hoting i helgen och får vara med min familj, vilket ja tycker känns toppen!
I morse när jag vaknade stod det ett litet paket bredvid min säng, de var från mamma och i det fanns det en liten ljuslykta med en text på. det stod: "En dotter är en liten flicka som växer upp till en vän".. Det tycker jag var himla fint och det stämmer verkligen in  på mig och mamma! :)
Jag hade självklart köpt små alla hjärtansdags prensenter till pappa och mamma också. De fick varsin liten bok som handlade om mammor och pappor! ;)

Ikväll kommer mormor&Anders och farmor&farfar på middag. De ska bli mysigt! Och efter middagen åker jag tillbaka till östersund igen.

hejhejheeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback