tre

De som inte fick hända har hänt, frökens kropp har sagt stopp och bältros har tagit plats! många har sagt åt mig att lugna mej, tagga ner.. Men det har ja såklart inte lyssnat på, nu har ja fått mitt straff! tydligen får man dehär hemska av stress och eller ångest.. :/
Jag gick omkring i flera dagar och trodde jag var en vekling för att ja hade några finnar i pannan som gjorde så fruktansvärt ont, levde på alvedon och sa inget till någon!! :p Fick veta igår att de va bältros OCH att ja inte kan få nått som hämmar de för ja gått med de för länge.. inte så konstigt att ja har haft ont med andra ord.. nu äre bara att vänta på att skiten ska gå över av sig själv.. kul me stora blåsor i fejjan då?! njeee!
Håller mina tummar att de går över fort, vill helst va helt frisk tills på onsdag för då kilar ja ner till göteborg på en weekens med mina fina föräldrar och brollan! :)

Sitter i alla fall i Hoting nu, va tänkt att ja skulle åka tillbaka till stan ikväll för att jobba i morgon men eftersom ja blev sjukskriven nurå så stannar ja nån da till.. åker nog tillbaka i morgonkväll eller på söndaförmidda.. Kan absolut inte missa annas show på söndakväll ju! :)
Annars är livet en berg-och dalbana, tankarna snurrar och många insikter kommer.. många blir man rädda för men de är bara att inse, man förändras- växer ifrån varandra och allting är inte som det alltid har varit, så enkelt är de.. Egentligen blir ja inte ens ledsen, jag bryr mig knappt- faktiskt.. men de är läskigt ändå, de är det!

ne, nu har jag varit alldes för djup redan och jag vet inte om de är så att skalet håller på att knäckas, men mer får ni inte idag!
Hoppas ni får en fin helg vänner! ! :)


påsk - 09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback