sju

hej gänget!
de här är ett inlägg jag gruvar mig för att skriva, det har hänt så mycke och jag skulle vilja berätta flr er alla om allt som hände i gbg.. de har varit en minst sagt galen helg, inhållsrik och så himla rolig.. UNDERBAR!
har fått massa tid med min fina familj samtidigt som jag fått shoppat tills jag inte orkat bära mera och så har ja ju fått träffat mina fina vänner Malin och Maria.. de va verkligen superkul! :)
Har även träffat en och annan ny människa, nästan lika roligt de också! OCH VILKEN STAD, jag är kär i Göteborg.. Dock är det skönt att komma hem till lilla trygga östersund också!:)
Nu är de vardag igen och idag har jag jobbat till 12, nu ska ja göra mig i ordning och fara ut på stan en sväng, träffa sandra elina och sofia lite! mysigt!

Igår när ja kom hem med tåget åkte ja raka spåret hem och tillät mig själv att sova i två timmar till.. klockan stod på halv tio och då hoppade ja r sängen och for på gymmet.. en timme hann ja med där innan ja åkte vidare till frösön och flygplatsen där ja hämtade upp emma som kom hem från huvudstaden.. vi åkte hem och käkade lunch och jag duschade av mig äckelsvettlukten från mitt gymmande och en åkte vi på stan.. mötte upp sandra och gick på pause och myste till emmas buss gick hem till rossön..
Sandra och jag fortsatte då hem till mig i lugnvik där vi lagade en väldans god middag, vi hade massor att prata om och tiden flög iväg.. senare kom sandras victor och höll oss sällskap och vi käkade lussebullar och drack julmust.. gottis! ;)
ännu senare när kärleksparet fr hem till sig åkte ja ut till frösön igen, den här gången för att säga hej till Gurra som sov hos anna och arvid.. måste ju passa på när han är hemma från söder såhär i juletid! :)
dom hade myskväll med chips och äckligt dipp och när ja kom hyrde vi en film.. de blev kommissarie späck och den filmen va gaalen! :p
Orkade faktiskt inte se klart den utan åkte hem och sov, men de va en bra dag.. :)

Nu ska ja kila iväg.. men hoppas vi har en bra måndag!
PUSSS! <3


Kommentarer
Postat av: Malin Blom

Tack själv för en super trevlig dag/kväll.. Haha hur mådde Eric dagen efter, tappade han sin mobil? PUSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback