sex

Slutat för dagen och framför mig har jag nu 4 (!) lediga dagar.. ska bli underbart! :)

Hade för övrigt tänkt skriva ett inlägg idag med bilder och text om vad mina dagar bestått av nu på senaste, men har redan tappat insperationen när min dator är så seg så man vill bara kasta den i väggen!
Men ska göra ett tappert försök!:P

I söndags va jag som sagt på Dancehalls dansshow, tänker inte orda mer om de..




På måndan va ja sjukt mycke ledig och tänkte att ja skulle ha en lugn och sköndag.. den blev grymt skön men inte så lugn.. kilade ut på stan och fixade massa ärenden.. for sen till fröken norlén och umgicks med henne en stund och sen vidare till sofia för att hämta hem min dammsugare (som hon lånat när hennes brann upp, HAHAHAH!) där blev ja bjuden på glögg och pepparkakor och allting slutade med att ja hängde med henne ner till stan en sväng, kollade runt lite och hon skulle till optikern..
Efter nån timma på stan kom vi fram till att vi skulle ha mys/julpyssel/färgahår kväll och så blev de.. vi åkte hem till mig med massa grejjer och innan kvällen va slut hade vi hunnit baka pepparkakor, gjort ischoklad och pralliner OCH färgat håret båda två! vi va väldigt effektiva och kvällen va bra, jävligt välbehövlig med många skratt! puss Sofia! <3

         

bilderna är helt oreppade så ni får ta de som de är,! ;)

Igår vare tisdag och jag jobbade till 12, efter de for ja på gymmet och körde ett lugnt pass, efter de mötte ja upp emma på stan och vi tog en lång fika på pause innan hon for vidare med tåget till huvudstaden.. de va roligt att få lite tid med min finfina, emmis! <3
sen åkte ja hem och hann andas två andetag innan de va dax att åka in till stan igen, nu vare tid för MUS klubbkväll med min Anna! De är alltid lika trevligt.. man får massor av inspiration ! :D
Några hundralappar fattigare och med ett glatt humör gick ja ut därifrån, nööjd tjej!
For sedan till Sofia och hon agerade friösr på mitt hår, igen! SÅ nu är ja ganska många nyanser mörkare i håret och jag stormtrivs, känns mer vintervänligt nu! :)

hej och hå.. med min sega dator har de här tagit 209384 år, så njut nu!! haha!
nu ska ja kila på OK och hämta ut mitt oaket som kommit och sedan ska ja börja packa och göra mig i ordning för en weekend i göteborg med min älskade familj.. ska som sagt bli supermega underbart! :)
så de lär bli klent med uppdateringar här nu tills söndag..  men håll ut!!
Ha världens bästa helg, för de ska jag ha!
pusssssssssssssssssspåliivet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback