fyra

Ojj, här händer det grejjer.. två inlägg på mindre än ett dygt är inte illa gjort av mig tycker ja! ;)
Det har hunnit blivit morgon i Hoting och jag njuter, även fast jag redan längtar hem till min etta en gnutta så ska ja inte säga att jag inte trivs här!
Hur lyxigt är det inte att ha mamma och pappa kring en hela tiden, gångavstånd till mormor och 15 min i bil till farmor&farfar och andreas och therese och barnen? dock får jag ju inte träffa småtrollen nu när jag har bältros, vill inte smitta dom men vattkoppor till jul och allt:/
men ändå! :)
Har precis klivit upp och nu ska ja ta på mig kläder och vandra in till byn där mamma och mormor håller på att göra korv, ganska äckligt enligt mig! :p
Sen ska jag sno mammas bil och fara till dorotea och träffa farmor oh farfar,! :)
Hoppas på att pricka in en soffa både halv ett och halv fyra för att se skidåkningen, vilken nostalgi- skidåkning hemma hos mormor och morfar, de är vinter i Hoting de! :)

Ikväll kommer halva byn hem till oss för att de modomatchen.. allas våran Ante är ju (som vanligt nu förtiden) med och krigar! :)
De lär bli en del öl/vin/whiskey drickande så de kommer bli en trevlig kväll, själv kommer ja inte smaka en droppe då ja inte vet när andan faller på att kila hem till stan.. Antingen ikväll efter matchen eller i morgon förmidda, det återstår att se.. :)

Nu måste ja kila.. tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback