fem

Glad Lucia på er!
Idag är det den 13e december, vart tar tiden vägen?
Är nu tillbaka i stan och har fått klartecken av farbrodoktorn att jobba som vanligt så i morgon är jag tillbaka på jobbet igen.. dock blir det en suuperkort vecka för mig när ja bara jobbar tisdag och onsdag, sen kommer mamma, pappa och eric hit och vi åker vidare mot göteborg på onsdagnatt.. Vi ska ha en helhelg där med en massa mys och jul på Liseberg, vi ska äen se robert Gustavsson.. de kan komma att bli riktigt riktigt trevligt! :) Har även bokat in att träffa Malin och Maria.. de ska bli roligt.. få se hur dom har det i storstan! :)

Den här morgonen har varit som balsam för min själ, jag ställde klockan och slog på tven klockan sju för att se på luciafirande.. låg och mös i sängen och småslumrade samtidigt..
Gick sedan upp och gjorde i ordning lite frukost och åt den i sängen, vardagslyxvardagslyx..
Vid halv tio kom pappa hit, han och tony är här idag och träffar kunder genom jobbet.. de lämnade lite saker som jag inte fick med mig från hoting när ja åkte igår.. Så nu har jag julgranen på plats, får ta och klä den nu också.. fast ska nog vänta nån dag till! :)
Ska nu alldes strax  börja att göra mig i ordning, ska följa med pappa ut och luncha sedan så de gäller att vara klar när han ringer om man ska hinna med! :p
Sen ska ja fixa lite egna ärenden med.. Måste på apoteket och ta ut mina piller mot bältrosen och fara ner på stan och hämta ut tågbiljetterna till oss!
när jag gjort de ska ja inte göra mycke mer idag.. jag ska helt enkelt ha en vilodag. sköönt!

Gårdagen då?
For tillsammans med Kerstin, Anders, Arvid, Gustav, Elsa, Sofia, Hans & Lisa på Campus för att se dancehalls dansshow i ljussalen igår..
Anna va våran egna huvudperson och showen var hur bra som helst.. de två timmarna den höll på flög förbi och jag vet hur mycke anna och de andra dansarna har jobbat för de här, och de märktes för de va brabrabrabra! :)
Tog en del bilder men va svårt att få till de bra när ja inte ha några bra objektiv för den där typen av fotografering, men ja kanske bjuder på nån sen om ja får till någon någorlunda bra! :)
Du borde vara stolt anna, för jag är iaf stolt över diiiiiiiiiiiig! PUSSS! <3



Luciafirande i Hoting förra året, speciellt och helt galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback